facebook icon
Cover Image

Wpadki przy wyborze apartamentu. Jakich miejsc najlepiej unikać?

Od komplikacji podczas podróży nie uchronią nawet najlepsze umiejętności organizacyjne. W czasie trwania urlopu kłopotów może przysporzyć wiele rzeczy – od środków transportu, przez bazę noclegową, po humor i widzimisię zmęczonych dzieci. Czasami za urlopowe wpadki odpowiadają nieszczęśliwe sploty przypadków, ale jeszcze częściej przyczyną są nietrafione wybory lub mylne wyobrażenia o warunkach pobytu. Przeczytaj ten wpis i dowiedz się, jakie są najczęstsze problemy związane z wyborem noclegu, jak uniknąć takich sytuacji oraz jak zapewnić sobie spokojny pobyt w funkcjonalnym apartamencie w centrum Wisły.

Co wyjazd, to inna historia, dlatego do wpadek związanych z wyborem apartamentu najlepiej podchodzić indywidualnie. Poniżej znajdziesz kilka anonimowych historii zasłyszanych od gości różnych hoteli na terenie Wisły i okolic. Ich przykre doświadczenia zobrazują najczęstsze problemy z zakwaterowaniem i pomogą Ci ustrzec się przed popełnieniem podobnych błędów.

Co mogę zrobić z samochodem?

„Cieszyliśmy się z mężem na ten wyjazd. Szukaliśmy noclegu w Wiśle, który pozwoli nam odpocząć od stresującej pracy. Jednak kiedy dojechaliśmy na miejsce, czekała na nas przykra niespodzianka. Okazało się, że kwatera, którą wybraliśmy, co prawda zapewniała miejsce parkingowe, ale było ono dodatkowo płatne, o czym wcześniej nas nie poinformowano. A do tego było ono bardzo drogie – na pewno powyżej średniej ceny w okolicy. Nie mieliśmy czasu ani siły, by szukać innej alternatywy, więc zapłaciliśmy za parking tę niebotyczną sumę. Nigdy więcej.”

„Niespodzianki” związane z miejscem parkingowym to jedne z najbardziej kłopotliwych i irytujących urlopowych wpadek. Chodzi tu zarówno o wysokość opłaty parkingowej, jak i o dostępność tego udogodnienia w ogóle. Jeśli na stronie internetowej hotelu nie znajdujesz informacji na temat parkingu, skontaktuj się z właścicielem ośrodka i upewnij się, że przysługuje Ci darmowe miejsce. Gdybyś jednak musiał do niego dopłacać, pamiętaj - nasi goście nie płacą nawet złotówki za parking na terenie pensjonatu w samym sercu Wisły.

Przepraszam, czy macie tu Wi-Fi?

„Chciałem wykorzystać tygodniowy pobyt w Wiśle jako okazję do pracy w nowym otoczeniu. Porankami miałem zamiar pracować zdalnie, a popołudniami uczęszczać na szlaki i spędzać czas na łonie natury. Niestety, połączenie internetowe w moim pokoju okazało się żartem, mimo iż zapewniano mnie, że w całym obiekcie jest dostępne Wi-Fi. Nieprzyjemną konsekwencją mojej wycieczki był dwukrotnie wyższy niż normalnie rachunek za transfer danych.”

Kłopoty z łączem internetowym to nie problemy pierwszego świata, a realna zagwozdka. Szczególnie dla osób podróżujących w celach służbowych. Przed przyjazdem postaraj się zapoznać z opiniami gości na ten temat, a w razie wątpliwości wyposaż się w dodatkowy pakiet Internetu od operatora. Chyba, że wybierasz się do nas. Wtedy nie musisz się o nic martwić.

Poproszę ten pokój ze zdjęcia

„W zeszłym roku przeżyłem ogromny zawód. W Internecie znalazłem piękny hotel - pokoje jak z obrazka, a widok na zbocza Beskidów nieziemski. Podczas telefonicznej rezerwacji poprosiłem o konkretny apartament, który upatrzyłem sobie wśród zdjęć. Przez myśl mi nie przeszło, aby sprawdzić opinie dotyczące tego ośrodka… Kiedy dotarłem na miejsce, zrozumiałem, jak bardzo przekłamane były tamte fotografie. Pokój był dwa razy mniejszy, niż mi się wydawało, trzy razy ciemniejszy, a do tego meble wyglądały na stare i zużyte.”

Ostatnią i najbardziej przydatną radą, jakiej możemy Ci udzielić, jest nie sugerowanie się wyłącznie zdjęciami obiektu. Do zakłamania rzeczywistości wystarczy doświadczony fotograf oraz dobrze ustawione źródło światła. Swój zachwyt wystrojem apartamentu skonfrontuj z konkretnymi parametrami pokoju np. jego wielkością w m2 lub datą oddania budynku do użytku. Sprawdź także opinie dotyczące danego pensjonatu. Mogą dostarczyć Ci więcej przydatnych informacji niż pojedyncze zdjęcie opracowane w Photo Shopie.

Jeśli chcesz spędzić wyjazd bez wpadek (przynajmniej tych dotyczących noclegu), skontaktuj się z naszym pensjonatem. Wyczerpująco odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i opowiemy, czego możesz spodziewać się po przyjeździe do jednego z naszych apartamentów.